23 Şubat 2024 Cuma

Meeerhabaalaaarr:)

 



Meeerhabaalaaarr:)

Ben Şeyma. Gecenin köründen kaçıp blog sayfamın satırlarına sığınayım istedim, yazdım yazdım yazdım, sonra sayfayı kurcalarken kaydedemeden silindi yazım. Hevesim kaçtı benim de. Hep böyle eften püften kaçıverir zaten heveslerim. Bu sayfada neler yapacağımdan bahsedeyim bari.

İstiyorum ki kafamdaki sesleri susturmanın da bir yolu olsun. Bunca zaman bunu yalnızca yazarak yapabildim, ağlamayı da denedim ama o daha da hararetlendiriyor, sesler bağırış çağırış, kavga gürültüye evriliyor. iyisi mi yazayım diyorum ben de. Kaç kağıt kurban gitti o seslere kim bilir. daha da zayi etmemek adına buradayım velhasıl. Kimi zaman bulutların üzerinde olduğum anlarda kimi zamansa o bulutların gözyaşlarından payıma düşeni aldığımda sığınıyor olacağım bu satırlara..

Öyleysee

Hoşça bakın efenim zaatınıza..

1 yorum:

İyi ki Varsınız Naraları

      iyi ki varsınız.. iyi ki var mıyız gerçekten? diğerleri için evet, iyi ki varız, çoğu insanın hayatına güzellik katıyoruz, farkındayız...